Pages

Sunday, January 6, 2013

Vintage♥

On my birthday (it was last month I know i´m a little bit late:D) I started to fool around with Pearl and we took a few pics of my vintage outfit in our room. There was a lot of laugh and birthday cake:). You can see I really enjoyed my new little vintage style round suitcase I got from Pearl.
I was also very pleased that so many nice people wished me Happy Birthday by so many ways. I am very thankful for this beautiful day and also for every other day I can spend with my beloved family and friends.

Trochu se zpožděním vám ukážu pár fotek z mých narozenin:). Ten den jsme s Pearl trochu dováděly v pokoji a udělaly pár fotek mého vintage outfitu:). Hodně smíchu a narozeninového dortu:). Jak si můžete všimnout, hodně se mi zalíbilo nové zavazadlo ve vintage stylu, které mi darovala Pearl.
Moc mě potěšilo, kolik milých lidí si na mě vzpomnělo a blahopřálo mi. Jsem opravdu vděčná za tak krásný den i za všechny ostatní dny, které mohu trávit se svojí rodinou a přáteli.


xx
-Audrey




Accessories (presents from my grandma): vintage gloves and vintage emerald ring.
Doplňky (dárky od babičky): vintage rukavičky a vintage prsten se smaragdem.










18 comments:

  1. Ty jsi boží!:) Opravdu překrásná žena, které sluší cokoliv, tleskám:))

    ReplyDelete
  2. krasny vintage <3
    ta treti fotka je nadherna..kocka :-)
    a ten kufrik je opravdu rozkosnej :-)

    ReplyDelete
  3. Máš krásný úsměv a ty šaty se mi líbí!:)

    ReplyDelete
  4. Sluší ti to :))
    A to zrcadlo je krásný :)

    ReplyDelete
  5. To je naprosto úžasné! já tenhle styl miluju! A ty tvoje vlasy jsou dokonalý. :)

    ReplyDelete
  6. Moc děkuju za tak milé komentáře! Jsme moc rády, že máme stále víc nejen zahraničních, ale i českých čtenářek. Opravdu si toho vážíme. Krásný večer vám všem, princezny!

    ReplyDelete
  7. Mockrát děkuju za milý komentář. Moc mě potěšil. Taky jsem váš pravidelný čtenář a těším se na další články. Máte to tady skvělé. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkujeme a přejeme ti krásný den:)
      xx

      Delete
  8. Krásné fotky. Moc se mi líbí:*

    ReplyDelete
  9. Moc ti to sluší a teda ty vlasy..nádherné! :)

    ReplyDelete
  10. I really like this vintage look especially with the purse. Super cute.

    Femi

    aholicsanonymous.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Beautiful post!congrats:)

    http://www.nelcarrellodichicca.blogspot.it/

    ReplyDelete
  12. zajimavy styl:)

    PS: Zvu te na svoji giveaway na svem blogu:
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2013/02/giveaway-ii.html#comment-form

    ReplyDelete
  13. Moc krásný styl i blog :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkujeme moc!:))
      Hezký chic víkend!:))
      XX
      -Audrey & Pearl

      Delete