Pages

Sunday, April 19, 2015

New Firmoo glasses


A lots of people wear glasses just as a fashion accessory. I am unfortunately not one of them. When I am not wearing glasses or lenses I don't see clearly. I have plenty of funny stories when people were greeting me and waving at me from the other side of the street and I had no idea who it was. That's why nowadays I always have a favorite pair in my purse. Right now it's this new model from brand Firmoo, that thanks to black color and elegant shape, goes to every outfit. This one even has lighter glass, so you almost don't feel it and due to UV defense can replace sunglasses. So with their lovely customer service and quick delivery I can only recommend this brand. And now just take a look at the pictures of me resting after the day of work with a great book and of course with glasses.

Do you wear glasses? Do you like it as an accessory? Tell me in the comments.
All photos taken by my boyfriend Tom. :)

 So good night everyone!
XX
-Pearl




Spousta lidí dnes nosí brýle jen jako módní doplněk, což není můj případ. Když nemám čočky nebo brýle, skoro nic nevidím. Stávají se mi tak někdy vtipné situace, jakože mě někdo přes ulicí zdraví mává na mě a já nemám vůbec ponětí, kdo to je. Proto jsem si už teď zvykla mít svůj oblíbený pár vždycky u sebe. Nově je to teď model od značky Firmoo, který se jednak barvou, elegantním tvarem a jednoduchým provedením hodí ke každému outfitu. Konkrétně tyto mají lehčí skla, takže je skoro ani necítíte a díky UV ochraně mi často nahrazují i sluneční brýle, takže je mohu jedině doporučit. A teď už si akorát prohlédněte následující fotky, kdy jsem se vrátila pozdě z práce a odpočívám s dobrou knihou a samozřejmě brýlemi. 

Vy nosíte brýle? A máte je rádi právě jako módní doplněk? Napište mi do komentářů.
Autorem všech fotek je můj přítel Tom. :)

Tak dobrou noc!
XX
-Pearl






7 comments:

  1. I know what you mean, because I have the same problem, I have to wear glasses or lenses.
    I love your new glasses from Firmoo! :) You look great!

    Lucia Gallego Blog
    Lucia Gallego Blog Facebook

    ReplyDelete
  2. Mám to stejně! Jak ráda bych šla bez brýlí a pak si je nasadila jen kdybych chtěla! Ale mám dost dioptrií, takže to nepřichází v úvahu a já se ráno vždycky musím rozhodnout pro čočky nebo brýle. Ty mám teď taky nové, tak se je snažím nosit častěji :-)) Tobě moc sluší, akorát Kafka mi trochu děsí, nevím proč :D

    ReplyDelete
  3. They look amazing on you! So gorgeous
    Lots of love, xx

    www.marysreturn.com
    www.marysreturn.com

    ReplyDelete
  4. Brýle Ti moc sluší. Intelektuálka :-). Nosím, nenosím. Mám slaboučké na dálku a nevím jak je to možné, ale někdy mám pocit, že bez nich nic neuvidím, jindy vidím lépe bez nich.

    ReplyDelete
  5. Nosím brýle/čočky :( ale možná se jednou nechám oči odoperovat :)

    ReplyDelete
  6. glasses actually help you shape the way you look. a right pair of glasses will always add persona to your entire look.

    ReplyDelete
  7. Platila si za ně i dph při přechodu přes hranice? Kolik bylo poštovné prosím?? :-)

    ReplyDelete