Pages

Friday, July 27, 2012

Italia

Although I´m in Italy only for a couple days I´m starting to feel like a real Italian :)). I lie on the beach, I swim, I do shopping or I explore more sightseeing and museums of Rome and all these activities I mix of course with pizza, spaghetti, ice-cream and the best Italian coffee. I haven´t still mentioned one essential thing and that is opera that we associate with Italy like we do the chocolate with Belgium. It just can´t be omitted. When the first tones of a famous aria start in a theatre, there is immediately singing coming from the auditorium and then one gets the right Italian mood. I went to a performance of Vincenzo Bellini´s Norma. It is a love story between Roman proconsul Pollione and Gallic priestess Norma. The remains of Caracalla´s spa afforded the genuine atmosphere under the open sky.


Sice jsem v Itálii jenom pár dní, ale už jsem si začala připadat jako pravá Italka :)). Buď ležím na pláži, plavu, nakupuju nebo prozkoumávám další památky a muzea Říma a všechny tyhle aktivity samozřejmě prokládám pizzou, špagetami, zmrzlinou a nejlepší italskou kávou. Jednu zásadní věc jsem zatím nezmínila a tou je opera, která patří k Itálii asi tak jako čokoláda k Belgii, prostě se nedá vynechat. Když totiž v divadle zazní první tóny známé árie, z hlediště se okamžitě ozve zpěv doplňující zpěváky a to člověk teprve dostane tu správnou italskou náladu. Já jsem šla na operu Norma od Vincenza Belliniho. Hlavním námětem je milostný příběh mezi římským prokonzulem Pollione a galskou kněžkou Normou. Tu pravou strhující atmosféru dodaly představení ruiny Caracallových lázní pod širým nebem.

xx
-Pearl








I decided to wear  a simple and elegant outfit. Zara greyish-pink airy Dress, new high-heels from Italian boutique and a mini clutch with newspaper print borrowed from my friend.


   Rozhodla jsem se pro jednoduchý a elegantní outfit. Ke svým oblíbeným starorůžovým, nadýchaným šatům ze Zary jsem si obula nové lodičky z italského butiku a kamarádka mi půjčila mini psaníčko s novinovým potiskem.







2 comments:

  1. Sluší ti to a moc, opravdu ses už adaptovala :DD

    Užij si krásné prázdniny!

    ReplyDelete
  2. Děkuju hrozně moc!!
    Měj se krásně :-))
    xx Pearl

    ReplyDelete