Pages

Wednesday, March 19, 2014

Let's go to the mountains!


Do you know that feeling when you just have to pack your things and go anywhere before you officially became a mad person? That's what has happened to me (luckily just in time of my vacation). So I learned how to snowboard, I went skiing, I ate Austrian typical food and read Vogue in German. :) And now I'm back...so please summer 2014 where are you? We are all waiting for you! :)

Znáte ten pocit, kdy si musíte sbalit věci a odjet kamkoliv předtím než se oficiálně ze všeho zblázníte? To si mi přesně stalo (naštěstí přímo před prázdninami). Tak jsem se naučila jezdit na snowboardu, lyžovala jsem, jedla rakouské typické jídlo a četla Vogue v němčině. :) Teď jsem akorát zpátky...Takže léto 2014 prosím kde jsi? Všichni už na tebe netrpělivě čekáme! :)










7 comments:

  1. to je náádhera <3 já v Alpách ještě nikdy nebyla.. tak doufám, že to napravím! :))
    a to jídlo.. úplně jsi mi nahnala chutě :D

    ReplyDelete
  2. teda to počasí jste vážně vychytali!:) nááádherné fotky!♥

    www.Lorietta.cz

    ReplyDelete
  3. Ja teda lyžovať neviem, no pozerať na fotky z hôr, to už áno. :)
    Ms Rontgen | expressing myself

    ReplyDelete
  4. Hello!!! I´m here too!!!! :-D Great pics!!!! I follow your blog, love your style!!! Kss!!!

    ReplyDelete
  5. Niiiiice :)
    Kisses*
    www.flordemaracuja.pt

    ReplyDelete